nieuw dagje

18 juli 2013

Na gisteren aan te komen genoten verfrist en opgeknapt werd de gasten van de b&b nog een heerlijke rabarbertaart voorgeschoteld.
Eignlijk had ik geen honger en ben ik ni echt een fan vam rabarber...ze ging er heel vlot in. Daar dan lekker bolleke ijs bij. Nam nam we werden verwend.

Na super goed nachtje een heerlijk ontbijd met alles erop en eraan.
Echt een super b&b .
Thx carine voor het fijne warme onthaal.

En dan klaarmaken om terug op pad te gaan.
Eerste poging om wandelschoenen aan te doen mislukte grandioos dus de eerse km heb ik dan maar op oude vertrouwde sleffers gedaan (wat echt geen zicht was.) en deels op vlote voetjes.

Nu terug last krijgen van mijne wrijf dus ga ik me sebiet toch maar in wandelschoentjes wurmen.
Nadeel van de hieltjes, indruk dat zij vooral voor bleinen zorgen.
Maar komt goed.

Kort samengevat.
Rug/schouders tot nog toe bwa ca va, voeten pokke veel pijn
maar het kopke voelt nog steedq heel apart fijn relaxt aan dus hop met die beentjes :-)

Lieve groetjes inne

1. Frank:
    Super goed bezig :-)
  2. Rina:
    18 juli 2013
    Laat het koppeke wel verstandig blijven en luister vooral naar je lichaam lekker ding. Te ver gaan is zeker geen oplossing zunne
    knuffffffffffffffffff
  3. Hilde:
    18 juli 2013
    Go Inne Go Inne, goe bezig!
    Wij kijken elke keer uit naar uw verslagjes.
    Tip ter preventie van de bleinen: Compeed stift.
    Sinds da'k da ontdekt heb 'k geen blein meer gehad ;-)
  4. Joke:
    18 juli 2013
    komaan inne, elke keer ik internet heb probeer ik je verslagen te lezen. je doet dat super, ben fier op jou.
  5. Marco:
    18 juli 2013
    Ben en blijf trots op je. Benieuwd hoe het je vandaag is vergaan. Ruik je de zee al? Hij roept je en zegt: tot zaterdag, Inne, ik wacht op je!