einde dag dag drie

17 juli 2013

Vanmorgen redelijk traag uit de startblokken geschoten.
Maar zo kort na de middag ging het dan weer wel vlotter.
Uurtje wandelen en dan hadden voetjes echt wel recup nodig dus half uurke pauze.
Genoten van mooie landschappen en denk dat ik van me leven nog nooit zo vaak de grens ben overgestoken.

Op einde van de dag was gps het zelf moe en besloot te stoppen met werken.
Dus hoeveel km exact geen idee. Wel dat toen hij uitviel ik nog klein uurtje gestapt heb.
Denk dat ik goh rond de eu ...geen idee.
Op einde zat ik aan 4.9 per uur te stappen... Mo hoeveel er op gps staan. 18 a 19 denk. Dus zal rond de 24 km draaien?

Nu een zalig badje gaan nemen en relaxen in een super gezllig b&b met een kei lieve gastvrouw.
Zij heeft me laatste stuj opgepikt omdat gps heeft me x aantal km meer laten doen.

Oorspronkelijk vanmorgen gestart met 27 km op teller, maar hoe langer ik aan het stappen was hoe meer km hij me liet doen. Had ik het helemal uitgestap zou ik op 32 km uitkomen en had ik nu dus nog een uur aan het stappen geweest.

Ikke blij dat ik met pootjes in lucht lig.

Bleinen stand:
Inne-bleinen
2 - 3

Lieve groetjes
inne

1. Ann De Voght.:
    17 juli 2013
    Oeps, die bleinen stonden niet echt op het programma. Maar zoals ons mannen het zeggen, vuistje!!! Kei goe bezig. En probeer,ondanks pijn en heimwee naar
    mij toch van je denk-momentjes te genieten.
  2. Marcelle:
    17 juli 2013
    Wat zal dat een heeeerlijk badje geweest zijn.. :-)
    Je gaat geweldig lieverd. xx
  3. Pascal:
    GO GO GO GO :-)
  4. Inne:
    18 juli 2013
    @ann: die stonden idd niet op het programma, maar had of heb me er gelukkig wel op voorzien. vuistje terug...maakt het gemis iets dragelijker :-P
    @ marcella: en of ik daar van genoten lekker zen relax :-)
    @pascal: yes darling we go and go and go ... ik wil nog binne kome he :-)
  5. Anntje:
    18 juli 2013
    oei die bleinen hebben een inhaalbeweging gemaakt?!

maar je bent goe bezig :)
  6. Frank:
    18 juli 2013
    Einde van dag drie... is de bleinen stand dan niet 3-3?
  7. Marco:
    18 juli 2013
    Met de dag, wat zeg ik, met de kilometer neemt mijn ontzag voor je toe. Wat een doorzetter ben je toch, wat een topprestatie lever je.
    Hele diepe buiging vol waardering en verwondering!!!!!