Het zit erop !!!

23 juli 2013 - Zandhoven, België

Zo dat was het dan :)

Zaterdag was een dag wandelend op eu karakter.

Vrijdag had ik zelfs even de schrik niet meer te kunnen starten omdat mijn lieve poezelige voetjes vol met bleinen eu eerder olifanten poten waren. Maar na een goede nachtrust met pootjes in de lucht bleken ze smorgen terug hun normale vorm te hebben.

Dus na een half uurtje verzorging met plakkers en zalfjes tijd om men sokjes aan te trekken, genieten van een fijn ontbijtje en tegen goh denk een uur of 10 te vertrekken.

Thierry was zo lief me in St-jozef (brugge) af te zetten en daar ging ik dan. Omdat mijn wandelschoenen echt niet aan wensten te gaan maar op mijn sleffers op pad en dit ging wonderwel goed

Tegen de middag kwam ik dan in dudzele in een gezellig taverne terecht waar ik een krokje uit het vuistje naar binnen speelde. En tot die moment ging het ook echt heeel goed. Maar dan terug rechtstaan. man man man mijn kuiten waren twee stenen.  Had ik de avond voordien ook al wel last van maar had ik een masseur tot mijn beschikking ( thx thierry ) nu dus niet dus gewoon effe tanden bijten en terug op pad.

Vanaf toen was het gewoon op karakter gaan en ni te veel gaan zitten want wist gewoon dat ik niet meer voort zou gaan ( of recht geraken) dus de laatste mja 10 km was het mp3 in de oren, op tijd naar gps kijken  berichtjes beantwoorden maar vooral naar de grond kijken en in mijn kadans van het wandelen blijven.

De laatste 5 km waren pff ja ... dubbel, ergens ging het heel goed als ik in men ritme kon blijven, viel pijn aan voeten goed mee maar vanaf dat ik afgeleid werd door gps of foontje viel het gevoel dubbel op me, maar ik was er bijna yippiee

En dan kom je op den zeedijk aan, zie je daar  Frank, michelle, kristel, pascal en mijn super ventje daar staan met een spandoek. Man man man ik kan me voorstellen hoe rood mijn kop die moment wel niet gezien moet hebben.

Een applausje erbij ( ik nog roder) en omstaanders die spontaan mee begonnen te klappen.

Gezellig effe op terras praten over koetjes en kalfjes en bitter lemmon of was het Gini ?  :p

Maar natuurlijk ook naar zee he. Het idee een spurtje naar zee te doen heb ik maar laten varen, was al blij dat ik aan de sterke arm van ventje tot aan zee geraakt :p  Daar een fles champoeter gekraakt die michelle en kristel bij hadden ( en te laat aan gedacht dat ik dat eigenlijk echt niet lust.  Oooo jaa en ik gelijk de echt met de fles champoeter zo aan het schudden geweest, maar daar moet ik nog wel wat op oefenen :D

Van iedereen afscheid genomen en dan met autoke richting huiske ( in dit geval dat van moeke en jos) Lekkere frietjes gegeten van nonkel sus, voetbadje en bleinen zorg en dan effectief richting huis om met mijn (olifanten) pootjes omhoog te gaan en te genieten van dicht bij mijn ventje zijn :)

Was een super ervaring, genoten van iedere moment ( oke donderdag mss iets minder )

Lieve groetjes

Inne