dinsdag baaldag?

17 juli 2013 - Stekene, België

Zo hier zit ik dan op een bankje in stekene.
Normaal had ik hier gisteren te voet moeten aankomen maar door veel pijn in voet is dat niet gelukt en werd te trip met een 10 km ingekort.
Eindteller gisteren een 20 tal km.

Thx aan frank die me gisteren aangenaam gezelschap hield en me amuzeerde met zijn kennis van (kinder) liedjes. Zijn gekke bekken en humor.
En hij die me over de meet hielp om toch maar te stoppen en te luisteren naar men lijf. Dju ik hem gevloekt.

Vandaag pootje iets beter. Bij apotheek hieltjed gaan halen die de schokken wa opvangen en zo ook de pijn tot minnimum herleiden.

Had gehoopt dat ik vandaag in sint gilles waas kon vertrekken zo wat km goed maken. Maar zou ik vandaag tegen de 40 km aanzitten dus doen we maar niet.
Als het lukt hoop ik wel vrijdag en/of zaterdag wat km bij te pakken om toch zo dicht mogelijk bij mijn route km te geraken.
Maar dat is dan te bekijken.

Gisteren door (dank je wel) rina in beveren op logeeradres afgezet door een super warm gezellige familie die me ook voorzagen van heerlijk maal ( een kou schotel met rauwe ajuin tomaten en paprika en weet je wat ik vond het echt lekker) ow ja en ik denk dt het fetta was.
Het is de week van grenzem verleggen en ben er blij om.
Thx voor het geweldig gezellig onthaal. Was SUPER .

Nu voetjed wandelklaar maken en op naar boekhoute.

Bleinen stand:
Inne-bleinen
2 - 0

Lieve groetjes en tot de volgende :-)
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Anntje:
    17 juli 2013
    Amaai men botten, en die van jou ook vast ;) Je doet dat goe zenne mieke!!!

Hopelijk heb je goed geslapen bij ons Martine en ben je er weer vol goede moet tegen aan aan het gaan!
  2. Frank:
    17 juli 2013
    weet hoe jammerje het vind dat we gisteren de trip hebben ingekort, maar 20 km wandelen bij zo'n warm weertje en dan vandaag weer is een hele prestatie.

Je doet dat goed , maar het was wel onze kennis van kinderliedjes he ;-)
  3. Rina:
    17 juli 2013
    Je had weer goed gepresteerd gisteren, goed beladen 20km stappen in 34º... chapeau mieke
    Go Inne go ♡
  4. Inne:
    17 juli 2013
    @ anntje, heel goed geslapen, gegeten en getetterd bij martine&co.
    Was fijn avondje uit :-)
    @ frank en rina: dank jullie wel. En oke ik beken. Oze kennis (maar jou kennis was groter :-P...<3<3<3
  5. Pascal:
    17 juli 2013
    Blijven gaan , je kan het en je mag toch niet binnen voor je je doel haalt ;-)

Alles goed verzorgen en dan lukt het wel :-)